Middag och träning

 
Hej på er! Det har varit en bra måndag! Igår ville jag bara dö för jag ville inte att höstlovet skulle vara slut och jag behövde fara tillbaka till skolan. Men idag blev jag påmind om varför jag valt den här skolan! Det känns inte jobbigt alls med lektioner och arbeten eftersom allt är så jäkla intressant. Var ner på stan en sväng och köpte kylskåpsmangneter och lite middag. Vi lagade kyckling med bulgur och stekta rotsaker och några salladsblad. Har för mig att det var rätt nyttigt, hehe men jag kan ha fel. Efter middagen drog vi till gymmet. Blev nog förvånad att det gick så bra efter en hel veckas uppehåll. Nu blir det nog sängen och kanske titta på någon film. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback