Ledig

 
 
Godmorgon! Skönt med fredag och speciellt när man är ledig! Har dock haft folk som skenat här hela morgonen känns det som. Först kom nån serviceman och sku fixa kranen i köket och toalettstolen. Just kom nå jehovas vittnen och plingade på så jag fick stå i kylan i t-shirt och lyssna på vad de hade att säga. Nu sitter jag och käkar lite frukost och läser. Just nu håller jag på med två böcker på samma gång. Den första som jag redan berättade om, den är jag just färdig med. Och så har jag läst ca. halva av sista boken i Fifty shades serien. Så jävla bra!! Har ni inte läst dom så läs! 
Igår var jag och Rebecka på bodystep igen och det gick så mycket bättre än förra gången. Jag fattar inte vad det var med mig förra gången. Jag höll ju på att bli sjuk, men det bröt aldrig ut. Jag gör ofta så att jag tränger undan det när jag har mycket att göra och tränger undan och tränger undan och sen när jag slappnar av kommer allt på samma gång. Nå ni ska iallafall ha en trevlig fredag så hörs vi väl snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback