Torsdag


Hej! För tillfället sitter jag och läser till socialvårds-tenten. Jag fryser som ett djur! Har lindat in mig i filtar och lagat lite te. Vart ju som en jäkla istapp när jag cykla till och från skolan och håret var typ vitt och isigt. Frost och is har vi, men ännu ingen snö som är här för att stanna. Ska väl vara glad för det fastän jag älskar snö och vinter! Vi hade iallafall mentalvård imorse och vi pratade om självmord. Alla var riktigt dystra efter den föreläsningen. När jag kom hem lagade jag gröt till lunch och började plugga. Lär nog sitta resten av kvällen också. Skönt med fredag imorgon iallafall och skönt när tenten är över för då kan jag äntligen börja skriva på hemtenterna, som jag längtar... eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback