Tisdagen


Hej mina vänner! Äntligen har windows tagit sitt förnuft till fånga och fixat en instagram-app! Eller den har säkert funnits ett tag, bara jag som är efter antagligen. Den är egentligen inte riktiga instagram-appen, men den funkar ju iallafall. Så nu ska jag börja uppdatera mitt instagram om ni har lust att följa mig där, annars kommer bilderna säkert upp här med eftersom det är så smidigt att ladda upp från instagram hit. Idag har jag haft lång dag i skolan, alltså 9-15. Det är lång dag för mig iallafall som är van med bara någon timme. Imorgon är jag ledig och på torsdag är jag ledig, härligt! Så imorgon kör vi sitz! Lukas steker ägg(?) och jag ska bädda ner mig i sängen och läsa lite. Godnatt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback