Syjunta

 
 
Hej! Ikväll ska jag iväg och ha syjunta/förfest med klassen. Vi ska dekorera våra halare med halarmärken och efter det var det tal om att fara till Ollis. Det är alltid lika roligt att umgås med klassen så detta ser jag fram emot! Var och skulle köpa bokstäver, för att sy mitt namn på halaren, men de hade såklart inte alla bokstäver så det sku räcka till mitt namn. Iallafall så imorse hade jag skola en halv timme. Skönt att cykla fram och tillbaka i spöregnet och bli kall och blöt. Sen efteråt for Sofia och jag till Rewell center och träffade våra VAMK:are(?) för att gå runt och intervjua folk. Vi frågade lite frågor om droger och det gick bra. Fast vi va där halv 10 så det var lite folktomt och mest pensionärer. Detta var alltså en övning i att våga ta på tal om allvarligare saker med folk.
Men nu ska jag se om jag hittar något att äta. Ni ska ha en fin tisdagskväll så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback