Skriva hemtent

Just nu
 
Hallå på er! Har int mycket skola den här veckan, däremot en hemtent i allmän pedagogik, med deadline på söndag. Så när jag kom hem var det bara att sätta igång. Jag orkade verkligen inte börja i helgen, jag ville bara ta det lugnt och vila. Dock känns det som jag misslyckades med det också. Hade iallafall lite mentalvårds föreläsning på morgonen och efter det lagade vi lite på vårt grupparbete däe vi ska laga nå diskussionsprotokoll om droger och olika behandlingsprogram. Imorgon har vi skola en halvtimme(!) jävligt onödigt. Det är bara info, men det är obligatoriskt. Det känns inte värt att cykla fram och tillbaka bara. Inte i den här stormen. Sitter här och är rädd att fönstren ska blåsa in, för det låter seriöst så. Det är typ resterna från stormen Eino (Hilde i Sverige). Natten till söndagen var det riktigt obehagligt som det stormade och jag vaknade flera gånger av att det lät som att taket sku flyga av eller något. Kanske det bara låter värre för att vi bor så högt upp. Nåja, nu ska jag fortsätta med min tenteskrivning så ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback