Plugg-kväll

 
Hejsan! Ikväll är jag ensam hemma. Lukas stack iväg till sina kompisar så jag passar på att plugga lite inför tenten på fredag. Behövde lite styrka i form av choklad för att klara det kände jag. Annars har vi varit hela dagen med VAMKen och haft så kallat språkbad. Är helt trött i huvudet av att ha koncentrerat mig på finska hela dagen. Men det var roligt iallafall! När jag kom hem sattes jag i arbete med att sy halarmärken på Lukes halare, han påstår att han inte kan sy. Igår bokade vi förresten resan hem till Åland också! Längtar!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Krille

Jag vill också ha TUPLA!!

2013-11-13 @ 17:31:47
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback