Onsdag

 
Hej på er! Gissa vad jag har gjort såhär på min lediga dag? Jo jag har suttit i skolan sen halv 9 imorse! Har nämligen köat efter biljetter till ett ljus i staken-sitzen. Biljetterna släpptes klockan 12. Men nu har jag dem! Studielivet är ett enda långt köande kan jag säga er. Hemskt vad mycket tid man har lagt bara på att köa. Men jag hade det trevligt tillsammans med Emilia, Emilia och Malin iallafall medans vi väntade.
Tänkte nog inte fara först, men det är ju så jäkla roligt med sitz. Ikväll är det Rockidolen på Ollis så får se om jag far dit och kikar en sväng kanske. Igår hade jag en rikitgt rolig kväll med några i klassen på vår syjunta. Man blev så trött efter att ha sytt i flera timmar så det spårade ur och allt var roligt. Har ännu mycket kvar att sy på halaren och är redan trött på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback