Ny läsning

Denna damp ner i med posten idag.
 
Hejhopp! Nu har jag just kommit hem och har hunnit käka lite lunch. Skulle bara vilja bädda ner mig i soffan med boken ovan och lite choklad! Men jag hinner inte.. För nu ska det skrivas hemtent IGEN. Fick förresten redan tillbaka resultatet från den jag lämna in igår och det var mycket positivt! Kollade även mitt resultat i socialvårdstenten som jag skrev för ett tag sedan och det blev full pott! Härligt :)
Idag har vi varit med klassen till Mussor skola för barn med särskilda behov. Det var ett långt, men mycket intressant besök. Efteråt lagade jag och Sofia vårt pararbete om autism och det var skönt att få undan även om det ännu är ett bra tag innan det ska vara klart. Ännu den här veckan kommer vara ganska intensiv, men nästa vecka blir lugnare vilket är skönt, då har man tid att röja undan lite uppgifter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback