November

 
 
Blev lite kul bilder från två helger sen när min syster var här.

Nu är det alltså redan november! Oj vad tiden går fort. Idag är jag ledig och även på måndag, så det blir 4 dagar helg för min del. Skönt! Har planerat att laga undan lite skolarbeten, men vi får väl se hur det går med det. Helt sjukt vad jag var trött igår. Vi slutade vid 16 eftersom vi hade gästföreläsare och det drog ut lite på tiden. Det var nog så intressant för det var en nykter alkoholist och hans fru som kom och berättade sina historier. Det ger ju så mycket mer när det är någon som verkligen har upplevt det än om läraren bara ska stå och föreläsa. Iallafall så skyndade jag mig hem, bytte kläder och for på bodystep med Rebecka. Kände mig nog väldigt trött under passet. När jag kom hem så åt jag och så lade jag mig på soffan och somnade! Jag var så slut. Vid kl, 10 gick jag och bytte till sängen och sov vidare. Oj vad skönt det var, och det behövdes verkligen kände jag. Nu väntar jag på att Lukas ska komma hem så vi kan gå och handla. Ha en riktigt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback