Lillajul

 
 
 

Hej på er! Har haft ganska fullt upp de senaste dagarna så har inte riktigt hunnit blogga. Men iallafall, glad lillajul på er alla! Idag har vi städat hela lägenheten riktigt noga, tvättat golv och fönster och allt. Det känns otroligt skönt. Jag kan även meddela att jag har lämnat in min sista hemtent! Det känns riktigt bra. Det är så skönt när det börjar minska på listan med arbeten som ska in innan vi tar jullov. Jag skulle säga att det värsta är förbi nu. Har såklart en tent kvar som ska skrivas och flera examinationsuppgifter, men det börjar liksom kännas lättare.
Vi tog också en promenad ner till torget och kollade runt lite där och sen när vi kom hem bakade jag pepparkakor. Lukas har nu varit och köpt glögg så det blir riktigt julmys ikväll.
Det har varit en riktigt bra lillajul idag och imorgon är det äntligen första december! Hemresan närmar sig med stormsteg och jag längtar så mycket efter att få komma hem och träffa alla igen!

Kommentarer
Postat av: Krille

Vad roligt det ska bli när alla är samlade på Åland igen!!

Svar: O ja! Det kommer bli bäst! :D
Henrietta

2013-11-30 @ 20:08:56
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback