Hawaii-post

Eftersom alla andra ha lagt upp sina kort på bloggarna så tänkte jag att jag också skulle göra det :)

Hej på er! Har inte haft något att skriva om direkt den här helgen eftersom jag inte har gjort så mycket annat än att göra skolarbeten. Idag lämnade jag in pedagogik-tenten, jag var färdig med den redan imorse, men sen har jag inte vågat skicka in den ifall att jag ska komma på något som jag har glömt haha. Men nu är den inlämnad. Skönt. På lördag ska hemtenten i förskolepedagogik in så det är väl i princip bara att sätta igång. Fyfan alltså. Men nu är det mindre än en månad kvar tills jag åker hem till Åland! Det kommer bli underbart att slippa allt skolarbete för ett tag då så jag biter ihop tills dess. Ha en bra söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback