Godmorgon!

 
Steg upp när Lukas for idag så jag hann äta en ordentlig frukost, vilket jag brukar ha svårt att hinna med annars på vardagarna. Jag börjar kl. 12 med tentamen. Usch! Vet inte alls hur det kommer att gå, men det är ju första tenten i den här skolan så jag förväntar mig inte att det kommer gå så jättebra, som tur är så har jag ju ännu två försök till på mig om det här skulle skita sig. Idag är det regnigt och grått och tråkigt ute och jag har ingen lust att gå ut alls. Men vad skönt med helg och sedan väntar en rikigt skön vecka med mycket ledighet så att man hinner ikapp med alla arbeten som ska lämnas in, det passar mig utmärkt. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback