Breaking Bad

 
God kväll mina vänner. Tänkte kika in här nu innan jag ska bädda ner mig i sängen och se på serier. En som vi började titta på i helgen är Breaking Bad och jag blev fast direkt. Inte bra med tanke på hur mycket skolarbete jag har som behöver göras. Idag var jag på ett sista bodystep-pass med Rebecka innan hon åker på praktik till Åland i 3 månader och lämnar mig här åt mitt öde. Nåja det ska nog gå bra. Imorgon är jag ledig och jag ska börja dagen med att sova lääänge. Det behövs efter den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ojgud vi såg klart Breaking Bad i helgen :D man blir nog verkligen fast i det

Svar: Jag vet! Det är skitbra :)
Henrietta

2013-11-07 @ 21:05:48
URL: http://erixonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback