12.11.13

 
 
Hej på er!  Började dagen med klientarbete, det handlade om etik. Det är nog klurigt sånt där ibland, vad man ska göra i vissa situationer, men det är ett intressant ämne att diskutera. Iallafall så arbetade vi med case och förde diskussionsprotokoll. Efter det fixade Emilia och jag klart vår paruppgift om depression. Det har varit en bra dag eftersom jag har fått hela tre uppgifter inlämnade idag, bara att kryssa av på listan, haha. Alltså ni kan inte förstå hur mycket inlämningsuppgifter och arbeten vi har hela tiden ända fram till jul. Iallafall så när jag kom hem lagade jag varma mackor till lunch och så lade jag mig i soffan under filten och såg på American Horror story ända tills ögonlocken blev så tunga och jag märkte att jag sov mig igen vissa delar av avsnittet så det var ingen idé att fortsätta. Har tent på fredag så jag borde nog plugga, men har ingen ork just nu. Ska väl dra mig iväg till gymmet på bodystep så piggnar jag garanterat till! Det passet är helt crazy och det är lätt det roligaste. Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback