UPPDATERING

Oj det var längesen hörni! NU kanske det skulle sitta  fint med en liten uppdatering här så ni vet vad jag sysslat med dom senaste dagarna. Kan ju börja med att midsommar blev riktigt bra, trots lite små tråkigheter så blev den överlag bra! Ska lägga upp lite bilder så fort jag får tillbaka mitt minneskort som är på rymmen. Men har lite bilder från en annan kamera.
Lördagen blev det städning för mig och Lukas när vi vaknade och resten av dagen tog vi det mest bara lugnt.
På söndagen åkte vi hem till Lukas istället och kvällen bestod av en båtfärd till Simon och vara där och umgås med lite människor.
Igår (måndag) åkte Lukas tidigt på jobb och jag stannade i sängen ett tag till eftersom jag ju börjar först 14. Sen var det bara att ta moppen och dra till Hammarland och jobba och efter jobbet tillbaka till Lemland. Vi badade bastu och sen såg vi på lite film och käkade godis.
Imorse vaknade jag igen av att Lukas for på jobb men somnade om några timmar till innan jag åkte hem hit. På vägen lyckades min moppe stanna typ 5 gånger.. Ingen aning vad den fick för fel..

För övrigt har jag lyckats bli ganska rejält förkyld och det är lite tråkigt när vi äntligen fått sommarvärmen tillbaka.

Yes hörni, jag vet inte hur intressant ni tyckte detta var men nu vet ni iallafall lite vad jag gjort den senaste tiden.


Bild från midsommar: Krille, Milla, jag och Lukas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback