Ny vecka, nya tag

Nu har vi söndagkväll och en bra vecka är nu slut! Sommarlovet har precis börjat och helgen har spenderats ute i Lemland hos min älskling! Precis vad jag behövde! Vi har tagit det riktigt lugnt bara. Imorgon börjar han jobba och även jag kommer börja jobba lite smått den här veckan. Nu på kvällen var vi nämligen ner till kiosken och kollade hur det såg ut och där finns en hel del jobb att ta tag i innan vi kan öppna.
Imorgon bitti har jag lite bilkörning inplanerad och efter det blir det väl att hänga på stranden med Milla på dagen och kanske lite jobb i kiosken på kvällen. På tisdagen blir det troligtvis en tripp till Stockholm! Fint!



Med det säger jag GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Henrika

Va e de där på din arm? :S

2011-06-07 @ 15:31:41
Postat av: Henrietta

Ett brännmärke :(

2011-06-09 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback