Torsdagen

Nu ska jag göra ett kort inlägg om dagen också.
Vid 1 åkte jag till Kristoffer och vi kollade färdigt på alla varor. Sen åkte vi till sparhallen och jämförde lite priser och handlade. Milla kom dit efter ett tag. Så vi åkte till lilla holmen med henne en stund och åt chips och godis.
Så åkte vi till sparhallen och handlade mera och sen till kantarellen efter glass.
Så åkte vvi tillbaka hem till Kristoffer och lekte med Alice en stund.
Sen for jag hem och då ringde Milla och ville gå ut och sola så vi åkte till basketplanen vid skolan och var där tills några ungar kom dit.
Resten av kvällen har jag varit med min syster och tittat på film för hon är hemma nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback