Sverige imorgon

Hej! väldigt dålig uppdatering jag vet. Men jag jobbar så mycket och är trött när jag kommer hem. Men nu ska jag just gå och sova. För ska upp om några timmar och iväg till Sverige med Kristoffer! Vi ska vara där i 3 dagar. Det blir först Stockholm. Då blir det mest shopping. Sen ska vi till Kristoffers moster i Märsta och bo där. På fredagen får vi se vad vi hittar på. På lördagen blir det Stockholm igen med mera shopping, för då kommer Ellen och Milla dit åxå :)
Det kommer bli så himla kul och jätte skönt med lite ledigt från jobbet!
Men det kommer väl upp lite bilder sen förhoppningsvis.
Så vi hörs sen när vi hörs!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kjartanagnete

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-06 @ 16:59:36
URL: http://kjartanagnete.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback