Onsdagen

Har inte hunnit blogga så jag ska skriva om onsdagen nu då.
För på msn så skrev Ellen att hon skulle kolla på MTV movie awards. Så jag åkte dit för  jag ville kolla på det med. Det var jättebra! Och sen så loda vi runt bara och så kom Kristoffer dit och vi gjorde väl inget vettigt. Vi spelade tekken och lyssnade på musik och var ute och en massa.
Sen åkte jag hem och bytte kläder och så åkte jag till Kristoffer och åt. Sen åkte vi in till staden med Milla och Ellen och så träffade vi Sandra där också.
Men det var inte särslkilt kul där. Vi åkte därifrån men dom andra stannade. Men vi åkte hem till kristoffer och kollade på varor till kiosken.
Jag kom hem klockan 12.

Kommentarer
Postat av: ellen

tekken 6 *

2010-06-10 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback