Nu skiner solen

Godmorgon alla fina läsare! Jag blev jätteglad när jag vaknade och såg solen skina! Det var tillochmed vindstilla. Dock har det börjat blåsa lite nu, men solen är fortfarande framme. Och inte ett enda moln vad jag kan se från mitt fönster :)
Perfekt glassväder! Hoppas vi får massa kunder idag.
Mamma väckte mig vid 7!! När man får sova.. Hon ville kolla hur jag mådde. Hon tror att jag är förkyld, men jag tror att det är allergin. För jag känner mig inte ett dugg förkyld förutom att näsan rinner.
Måste ut och kolla posten sen innan jag åker till korren! Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: ellen

vad e du allergisk mot :/ ?

2010-06-16 @ 13:30:53
Postat av: Henrietta

pollen, gräs och det mesta i naturen.. sjukt jobbigt på sommaren :/

2010-06-16 @ 22:37:15
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback