Ledig dag

Idag var jag ledig. För vi hade stängt i kiosken. Men iallafall så vaknade jag halv 10 och det var skönt att veta att man inte behövde stressa. Så efter några timmar gick jag ut i solen och låg där med tidning, datorn, dvdn och solade lite. Sen kom Ellen och jag på att vi skulle fara till stan och fika eller något.
Så jag åkte upp till Gottby och träffade Ellen där, så körde vi in till stan. Dom har förrästen öppnat Sviby- bron nu igen. Den var fin. Först gick vi runt och kollade i lite butiker och handlade lite. Jag kan visa senare vad  jag köpte.
Men sen ville vi ha något att äta, så vi köpte vindruvor och jordgubbar och gick till esplanaden och satt där och åt. Mums!
Efter det åkte vi till Kristoffer och Ellen dumpade av mig där. Så var jag där en stund så kom vi på att vi skulle fara och handla till kiosken. Så vi gjorde det, men vi glömde det mesta..
Sen när dom skulle äta så åkte jag hem och åt och sen ringde Milla och ville hitta på något. Vi åkte till Bamböle.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback