Klädfunderingar

Hej på er! Idag har varit slapp dag i skolan. Och faktiskt den sista skoldagen! Ja för imorgon är det avslutning :)
Herregud vad härligt! Ja men imorse körde jag till skolan och jag hann i sista sekunden. Och då på morgonen var det fotboll och volleyboll lärarna mot eleverna. Men jag kollade inte så noga på matcherna.
Och sen så var det mat och det var sista gången vi åt mat  i Khs!!
Efter maten gick vi till kyrkan och så skulle vi öva inför morgondagen. Och det gick väl okej. Sen så fick vi fara hem. Så vi fick sluta halv 1 idag. Skönt.
Men nudå när  jag kom hem så tänkte jag att jag skulle testa klänningar. Så jag gjorde det. Så nu vet jag vad jag ska ha på avslutningen men det  är ju så att på kvällen sen så är det ju Summer in. Och niorna ska ju på middag och då ska man vara finklädd. Men jag tänkte att jag kanske inte vill ha samma klänning på dagen och kvällen..
Så jag tänkte att jag kanske ska ha detta på kvällen. Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Totte

Va fint :D

2010-06-07 @ 12:55:02
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: ellen

jag tkr de där ser skitsnyggt ut :D !

2010-06-07 @ 13:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback