Håret fixat!

Ja hörni. Det går inte särskilt bra med bloggandet just nu. Men jag har aldrig några bilder. Och jag vet att vissa av er tycker att man ska ha bilder i inläggen annars är det tråkigt. Så kanske är det bäst att jag inte skriver så ofta, eller vad säger ni? :)

Men i morgon är det sista dagen på projekt veckan. Det har gått bra med kiosken. Nu tänker jag inte sitta och berätta om dag för dag här. För det orkar jag inte. För jag är lat :)
Idag färgade Elin mitt hår. För det är hennes projekt typ. och hon fixade mina naglar åxå. Och så färgade hon Josses hår och klippte Millas pannlugg.


Det blev så himla fint tycker jag! Mycket bättre än det någonsin blivit hos frissan ju! :) tack Elin!
Det får väl bli en bild på nagalrna senare.
Men nu har jag väl inte så mycket mera att säga. Förutom att jag behöver fara till staden och handla nagellack som behövs till sommarn. Kanske tar det imorgon om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: ellen

henni, du ska alltid blogga :D

2010-06-01 @ 21:14:03
Postat av: Milla

Man ser ditt tuggummi i munnen ju! usch!! haha

2010-06-04 @ 14:23:41
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback