Friluftsdag i Käringsund

Ja i morse åkte jag till Kattby och väntade på bussen med Linnea och Milla. Så åkte vi till Käringsund.
Först gjorde vi ingenting. typ bara låg i gräset i en och en halv timme och snackade med gun om 50 Cent. Ellen tog upp en bild på han på google och gun bara: Wow!



Efter det fick vi gå ner till bryggan och åka trampbåt. Jag for ut med Milla. Men jag har inga bilder på det. Men det var ganska jobbigt i benen att trampa! Och sen då så åt vi pizzabuffe. Och det var lite dålig service där för pizzan tog slut hela tiden. Men efter det gick vi och spelade tennis.









Och sen spelade vi minigolf.


Jag har hål i linnet jo.







Det gick dåligt för mig men sen kom Kristoffer och hjälpte mig. Men sen sket vi i dom sista banorna och gick och åt mellanmål och sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback