Fredag

Först på morgonen vaknade jag av att telefonen rang. Det var kristoffer som sa: Vi är där om 5 minuter. Jag fick ju panik! Hahah! Men jag klarade det oväntat nog :)
Så åkte vi till staden med Morfis. Och åkte runt till dinera, hartwall och sparhallen och köpte varor. Haha det var jätteroligt på sparhallen för vi fick ta 2 vagnar och sen bara ösa dom fulla med massa godis, chips och sånt :)
Lätt roligaste sparhallen-resan hittills!




Inte dom bästa bilderna direkt. Tagna med mobilen.

Men sen då åkte vi till kiosken och började plocka varor. Och morfis åkte efter glass.


Läsken från Hartwall.


Dethär fick vi gratis av han snälla som jobbade där :)








Det var tråkigt väder.

Sen på kvällen åkte vi till Kristoffer för det var meningen att vi skulle väga upp godis i påsar medan vi var barnvakt åt Alice. Men vi glömde godiset... Så vi satt mest bara framför datorn och åt popcorn.
Och så frågade kristoffer om jag ville ha nåt att dricka. Så fixade han såna här


Ganska dålig bild. Men fint va? :)


Kommentarer
Postat av: ellen

mycket bilder, sånt gillar vi (y)

2010-06-13 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback