Dagen på Gröna Lund

Godmorgon! Jag sov faktiskt ganska länge idag. Typ till 10. Men det var skönt. Men igår då så var jag ju till Gröna Lund med Milla och hennes familj/släktingar. Det var jättekul! :)
Men det blev lite trassel med alla bussar och grejer men det kommer sen.




När vi stod i kön utanför Gröna Lund så kom det mitt i allt en tant och ropade om någon ville ha gratis biljetter in till Gröna Lund för hon behövde dem inte. Milla bara: JOOO! Så fick vi dom så Milla och jag kom in gratis :)


jag har inte så många bilder från grönan för vi låste in väskorna i ett skåp så jag hade inte med  kameran.
Men Milla och jag vågade åka Insane! Japp det var duktigt :)
Och så såg vi när sommarkrysset höll på att öva. Och när vi stod på ett ställe så gick tjejerna i Play förbi oss.
Det sista vi åkte var Pop expressen. Jag var jättenervös för att vi skulle få en dålig låt, för dom byter låt vid varje åk. Men sen fick vi en jättebra låt! Memories med David Guetta och Kid Cudi! haha då blev allt mycket bättre!
Och så fick vi ju nåt skrattanfall när vi åkte den åxå.


Men när vi kom ut från Gröna Lund så hade dom stängt av vägarna för Stockholm Maraton! Så det gick inga bussar och vi hade bråttom att hinna med bussen till färjan. Så måsta vi halvspringa hela vägen tillbaka som vi hade åkt dit med buss. Så tog det ett tag innan vi hittade en tunnelbana.


Det vart nervigt ett tag eftersom vi skulle måsta ta in på hotell om vi missade bussen. (Men då skulle vi ju ha fått shoppa istället) :)

Men vi klarade oss och kom till bussen i tid! Så vi kom hem iallafall! här är en bild på Milla och hennes kusins barn Mindy :)

Kommentarer
Postat av: ellen

vilken söt toffs mindy har :D

2010-06-06 @ 20:29:02
Postat av: Totte

Ålandsreklam nere i tunnelbanan (Y)

2010-06-06 @ 22:23:50
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: jossan

hahah, Memories låten är ju grym,;D

2010-06-12 @ 11:02:19
URL: http://josefinesegersvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback