3 juni

Hallå! Jättehärligt väder har vi idag :)
Har varit en rätt så bra dag. Förutom att vi inte hade något aalls att göra i skolan så man satt bara och kollade på klockan tills det var dags för glasskalas. Det var nämligen idag som alla projekt skulle ställas ut.
Jagåkte dit med Totte. Vi kom dit lite efter 10. För man fick typ komma när man ville.
Mm och vi gick omkring och satt ute och kollade på projekt osv.
Sen gick vi till auditoriet och kollade på Elinas film om fattiga människor i Helsingfors.'
Sen skulle Gerts hålla tal. Och han sa att vi ska njuta av dom sista dagarna i Khs. man får väl göra det då. För sen är det slut! Sorgligt.
Vi har 2 dagar kvar i khs och sen då avslutningen på tisdag. Imorgon ska vi till kärringsund och göra massor.
A men sen då hade vi glasskalas i skolan. trevligt!
Sen åkte vi hem vid 2 någon gång.

Nu ligger jag och steker och har snackat med Milla och Ellen på msn. vi ska tydligen hitta på något i kväll.

Och ja på lördag så kanske jag ska få följa med Milla till Gröna lund!!!  :D Shiet vad kul isåfall!
Så jag hoppas det blir så.
A det var väl allt just nu. Hejdå




Kommentarer
Postat av: ellen

nu e jag riktigt imponerad! bild, text! det ser riktigt ljust ut!!! hahahah :D

2010-06-03 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback